Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Olympijské parky v ČR,využití v marketingu vybraných firem
Řehák, Vojtěch ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou pořádání olympijských parků v České republice a jejich využitím v marketingových strategiích vybraných firem. Hlavním cílem je zhodnocení analýzy marketingové strategie tří hlavních partnerů. Šlo o společnosti Škoda Auto, Skupina ČEZ a Pilsner Urquell. První kapitola se zaměřuje na teorii obecného marketingu. Druhá kapitola pojednává o teorii sportovního marketingu a soustředí se především na marketingový a komunikační mix ve sportu. V další části jsou popsány jednotlivé olympijské parky. Zároveň zde proběhne analýza komunikace hlavních partnerů v průběhu provozu hlavního parku Rio-Lipno. Poslední kapitola obsahuje zhodnocení přínosu olympijských parků a partnerských marketingových aktivit a návrhy pro příští dvě olympiády.
Olympijský park Lipno: zhodnocení ekonomického dopadu projektu
Binderová, Monika ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Tripes, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je zhodnocení ekonomického dopadu projektu Olympijský park Lipno. Nejprve jsou v rešerši popsané tzv. mega sport events a jejich dopady, zejména ekonomické. Dále jsou v rešerši popsané studie ex-ante a ex-post a vytěsňovací efekt. Společností KPMG byly zpracovány dvě analýzy k tomuto projektu, které jsou v práci podrobně popsány. Výzkumnou metodou je dotazníkové šetření, přičemž sběr dat proběhl na místě OP. Díky dotazníkům mohlo, společně se sběrem sekundárních dat, dojít k porovnání se zpracovanými studiemi, a hlavně k vyčíslení ekonomického dopadu.
Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem
Vaculíková, Kateřina ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Belovski, Sasho (oponent)
Název: Motivace a cíle firem pro partnerství s Českým olympijským týmem Vedoucí práce: Mgr. William Crossan PhD Cíle: Cílem práce je identifikovat motivace firem pro uzavírání partnerství s Českým olympijským týmem. Dále pak zjistit, jakých cílů chtějí tímto partnerstvím dosáhnout a jaká důležitost je jednotlivým cílům přikládána. Výsledky následně porovnat se studiemi na podobné téma provedenými v minulosti. Část práce je věnována rozboru marketingu Českého olympijského výboru (ČOV) a názoru partnerů na Olympijský park Soči-Letná 2014. Metody: Kvalitativní výzkum prostřednictvím polo-strukturovaných interview s kompetentními představiteli partnerských firem a marketingovým ředitelem ČOV. Podrobné studium výzkumů podobného zaměření. Škálovací formulář pro ohodnocení důležitosti cílů partnerů předkládaný při interview. Výsledky: Hlavní motivací pro vstup do partnerství je spojení se silnou, unikátní značkou a využití možnosti přenesení pozitivního vnímání olympijských atributů na partnery. Nejdůležitějšími cíli jsou zvýšení hodnoty značky a vylepšení image. Dalším velmi důležitým cílem je společensky odpovědné chování, na který má nejspíše vliv veřejně prospěšný charakter sponzorovaného subjektu. Pro polovinu dotázaných je významný jeho vliv na motivaci zaměstnanců a visibilitu značky v médiích....

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.